مقالات آرشیو خبر ها
غیبت مارکیزیو می تواند یوونتوس را به دردسر بیندازد

غیبت مارکیزیو می تواند یوونتوس را به دردسر بیندازد

بانوی پیر به این هافبک ایتالیایی وابسته است ، چون درصد بردهایشان وقتی او در زمین نیست به شکل قابل توجهی کاهش می یابد.تجزیه و تحلیل به وسیله ی فابیانا دلاواله از گاتزتا دلا اسپرت.

یوونتوس وقتی مارکیزیو در زمین است تیمی متفاوت است ، و این مسئله دوباره فردا مقابل سمپدوریا سنجیده خواهد شد ، چرا که شاهزاده ی کوچک به خاطر محرومیت غائب خواهد بود.اگرچه این اولین بازی نیست که بانوی پیر مجبور شده بدون او به میدان برود ، زیرا این هافبک ۲۹ ساله دقایق زیادی از فصل را به خاطر مصدومیت از دست داده است. او در دو بازی ابتدایی این فصل مصدوم بود ، در مقابل کیه وو به میدان رفت اما بعد از یک نیمه بازی به خاطر مصدومیت عضله ی اداکتور بار دیگر یک ماه دور از میادین بود.در طول آن دوره ی زمانی یووه ۴ بازی را واگذار کرد و یک بازی دیگر را مساوی کرد و انها در نیمه ی پایینی جدول بودند.

مقایسه ی عملکرد سیاه و سفیدها در این فصل در حضور مارکیزیو در مقابل زمانی که او بازی نکرده اهمیت فراوان این هافبک ملی پوش را بیشتر هم نمایان می کند. بانوی پیر در حضور او به ۹ پیروزی دست یافته و ۲۳ گل ثبت کرده ، و در ۸۱٪ بازی هایش پیروز بوده است. در ۷ بازی که مارکیزیو غایب بوده ، یووه تنها دو بازی را پیروز شده است و ۴ بار باخته و یک بار هم مساوی کرده ، در ۲۸.۶٪ از مسابقات پیروز بوده ، تنها ۸ گل در این ۷ بازی به ثمر رسانده است.

جوزپه ماروتا قبل از پیروزی ۳-۰ مقابل ورونا در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر خریدهای ژانویه گفت :

"ما نیازی به هافبک مرکزی نداریم ، چون مارکیزیو را داریم."

او باید زود لحنش را عوض کند ، چون یوونتوس جایگزینی برای کلودیو در تیم ندارد.

ماسیمیلیانو الگری اعتقاد دارد که ماریو لمینا می تواند در این پست بازی کند اما او درگیر مصدومیت به خاطر التهاب تاندون کشکک زانو است ، سامی خدیرا و استفانو استورارو  روی کاغذ گزینه هایی  هستند اما طبیعتا مناسب آن پست نیستند.

بنابراین این مربی برای جایگزینی مارکیزیو باید جادو کند تا یووه بتواند برای ادامه ی نوار پیروزی هایش به عدد ۹ مقابل سمپدوریا دست پیدا کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: